reklama

30 na krku a stále sama?

Samota zamáva všetkými, skôr či neskôr. Ale čo s ňou? Zmieriť sa či veriť?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (32)

Ženy. Krásne, silné, sebavedomé, plné života, verné priateľky a partnerky, odvážne. Mali by sme byť, ale... Ale keď sa do nášho života pripletie pochybnosť, necítime sa tak. Pochybností a okolností je nespočetne veľa. Dnes sa veľmi často skloňuje spojenie slobodná matka a vzťahy. Nech nám muži ublížili akokoľvek, v kútiku duše vždy dúfame, že nájdeme toho pravého. Nezatrpkneme a nenenávidíme ich. Sama mám 30, som mamina 2 nádherných dcér a žijem už niekoľko rokov sama. A rovnako, ako iné ženy, som zažila sklamania, z ktorých som sa dlho dostávala. No vždy som verila na lásku a aj po nevydarenom vzťahu som ju túžila nájsť. No čo keď posledný partner zrazil na kolená moje sebavedomie so svojou „milenkou“? Nezanevrela som, len som sa uzavrela do seba a cez ten ochranný štít nikto s citmi neprejde. Je náročné skĺbiť prácu s výchovou detí, keď ste sama. V jednom kolotoči bez ohľadu na vek potomkov. Malé deti, malé starosti. Veľké deti, veľké starosti. Keď do toho prídu iné problémy okrem tých každodenných, máme pocit, že sme na konci síl. Najľahšie je vtedy sa vyplakať a začať znova. Ako keď do pohára naprší a my ho vylejeme. Lenže my ľudia sme spoločenské tvory. Potrebujeme mať vedľa seba niekoho, o koho sa dá oprieť a to nielen v posteli. Potrebujeme cítiť oporu od toho druhého, podporu, keď nám chýba sebaistota či len obyčajné pritúlenie, ktoré niekedy vypovie viac ako slová. Ale jediná otázka, ktorá sa mi už 5 rokov natíska na jazyk je, že kedy a kde taký muž žije? Osamelé ženy v 30 vychovávajúce deti . Naozaj sme odsúdené mať len milencov, pretože každý v našom veku je ženatý alebo čerstvo rozvedený a nehľadá vzťah? Alebo aj na nás niekde čaká muž na bielom aute s koňmi pod kapotou?

Katarína Randová

Katarína Randová

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ja som ja. Človek s kapsou snov, ktorú túžim vyprázdniť tým, že si tie sny splním. Držím sa hesla Carpe diem, ale všetko s mierou. Milujem svoju rodinu, priateľov a v neposlednom rade svoj život. Lebo každý ho máme taký, akým si ho urobíme. :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéZamyslenia zo života

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu